در حال حاضر بیشتر آگهی‌های بازرگانی که از شبکه‌های تلویزیونی رسانه ملی پخش می‌شود در جهت اهداف ارزشی و اسلامی نیست و متأسفانه ‌اشاعه تبلیغ سبک زندگی و فرهنگ غربی است،

از طرفی هم این روزها شاهد پخش آگهی‌های بازرگانی و تجاری از شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما هستیم که کپی‌برداری شده از نوع خارجی و ‌هالیوودی است.
 هجمه سنگینی از آگهی‌های بازرگانی غیرمتعارف و ناهنجار از شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما پخش می‌شود که می‌تواند در آینده مشکلات فراوانی را در جامعه ما به‌وجود بیاورد و به‌خصوص تأثیرش در قشر نوجوان و جوان ما غیرقابل جبران خواهد بود،

به‌نظر می‌رسد که صداوسیما بایستی در این زمینه خط مشی و راهکارهای لازم را تدوین و در اختیار سازندگان آگهی‌های تبلیغاتی قرار دهد، از طرفی بسیاری از این آگهی‌ها از نظر ساختاری بی‌محتوا و از نظر دیالوگ هم بسیار ضعیف هستند، بنابراین نیاز هست که در رابطه با تولید آگهی‌های بازرگانی از افراد متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی بهره‌گیری شود که به ارزش‌های دینی و اخلاقی جامعه ما احترام بگذارند و با یک نگاه فرهنگی به این مقوله بپردازند.

منبع: کیهان

۰۷:۴۳ ,۲۴ مهر ۱۴۰۰

اخبار مرتبط


کیهان در سرمقاله خود نسبت به علنی شدن اختلافات در جریان اصولگرا هشدار داد.

ظریف به‌جای عذرخواهی از مردم و اذعان به قصور و تقصیرها، به دستاوردتراشی و بزک برجام روی آورده است.

روزنامه سازندگی در گزارش تیتر ۱ خود با عنوان «طلوع و غروب شیخ» به کناره‌گیری آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان پرداخت.

تاریخ مصرف گاندو هم برای دلواپسان به پایان رسید! ظاهرا در تعریف گاندو فراموش شده که بنویسند موجودی است که پس از یک دور استفاده از آن برای هجمه ...

روزنامه کیهان با اینکه گزارش دیدار رئیس مجلس با مراجع تقلید را منتشر کرده، خبر دیدار آیت‌الله صافی‌گلپایگانی را سانسور کرد و هیچ اشاره‌ای ...

نظر خود را ثبت کنید

ویدیو

عکس

اینفوگرافی