هولدینگ DBS که بزرگترین بانک جنوب شرقی آسیا به شمار میآید، برای دومین روز متوالی با قطعی سرویسهای بانکداری آنلاین خود مواجه شده است.
قرن نو – گروه فناوری اطلاعات: این قطعی که بزرگترین اختلال بانکداری آنلاین طی یک دهه گذشته محسوب میشود، خشم مشتریان این بانک را پس از سپری شدن یک روز برانگیخته است.
این قطعی که شامل عدم دسترسی به اپلیکیشن پرداخت این بانک نیز میشود، بزرگترین بحران این بانک سنگاپوری از سال ۲۰۱۰ محسوب میشود که مشتریان چند ساعتی نمیتوانستند از عابربانکها پول نقد برداشت کنند. این اتفاق در آن سال موجب شد این بانک مشمول اقدامات نظارتی بانک مرکزی این کشور شود.
امروز و در دومین روز قطعی سرویسهای آنلاین این بانک، DBS هنوز نتوانسته است علت این قطعی را تشخیص دهد و در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده است: سرویسها امروز صبح بازگردانده شدند. متاسفانه دیروز مشکلی در بانکداری دیجیتال رخ داد که دسترسی به سرویسهای بانکداری آنلاین را تحت تاثیر قرار داد.
DBS در کشورهایی همچون اندونزی، هند و هنگکنگ نیز فعالیت میکند اما بزرگترین بازار مدیریت مالی و خردهفروشی آن در سنگاپور قرار دارد و راهبر بازار خردهفروشی آن نیز محسوب میشود.
پست فیسبوکی منتشر شده از سوی بانک DBS تاکنون ۲۵۰۰ کامنت دریافت کرده که کاربران اعلام کردهاند نمیتوانند به حسابهای کاربری آنلاین بانکی خود دسترسی داشته باشند و برخی نیز خواستار جبران خسارت شدهاند.
۱۱:۴۱ ,۰۳ آذر ۱۴۰۰
اخبار مرتبط
سنگاپور در رتبهبندی سایت بلومبرگ از نیوزلند در مقام بهترین مدیریت کووید19 در جهان پیشی گرفته است. ایران در مقام 49 قرار دارد.
بایننس پس از اخطار بانک مرکزی، ارائه خدمات خود در سنگاپور را متوقف میکند.