باشگاه پرسپولیس امروز رسما از کارگزار جدید تبلیغاتی خود رونمایی کرد.

قرن نو- گروه ورزشی: سرانجام بعد از وقفه‌ای طولانی کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شد. سید مجید صدری درباره جزئیات توافق باشگاه پرسپولیس با کارگزار جدید خود اظهار داشت: دست‌کم با  ۴-۳ شرکت مذاکره کرده و با یک شرکت نتیجه گیری کردیم. تِم قرارداد هم برای تمام شرکت‌ها یکسان بود و هر شرکتی با ما مذاکره کرد، مفاد قراردادمان برای آن یکی بود. رقم این قرارداد برای امسال در سه حوزه دیده شده است. ابتدا بحث سوشال مدیا، تبلیغ پیراهن و موارد اینچنینی باشگاه است که ۲۲۰ میلیارد رقم آن با کارگزار است. بحث دیگر درمورد تبلیغات محیطی است. با تصمیمی که روز گذشته گرفته شد و کمکی که سجادی، عزیزی خادم و بهاروند کردند، از همان روز اول هم نظر این دوستان روی این قصه مثبت بود. قرار شد از بازی بعدی کل تبلیغات محیطی در دیدارهای خانگی با خودمان باشد.

وی ادامه داد: برای این فصل در مورد تبلیغات محیطی قرارداد ۱۱۰ میلیاردی بستیم. تا اینجا رقم قرارداد ۳۳۰ میلیارد تومان است.  موضوع دیگری که آن را جدا کرده و در قرارداد آوردیم، بحث حق پخش زنده است. اگر بتوانیم با صدا و سیما کارها را انجام بدهیم و تعامل داشته باشیم و به این نتیجه برسیم که حق پخش در اختیار ما باشد، برای این موضوع هم قرارداد ۳۰۰ میلیاردی بستیم. البته هر شرکتی بخواهد با ما کار تجاری انجام بدهد، آمادگی‌اش را داریم. به جز تبلیغات محیطی و پحش زنده، قرارداد ما با کارگزار ۲۲۰ میلیارد تومان است.  نام کارگزار جدید باشگاه «ایده پویان ماژ» است.  

۱۲:۱۲ ,۱۴ آذر ۱۴۰۰

اخبار مرتبط


پرسپولیس در حالی برابر ذوب آهن به میدان خواهد رفت که سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

در جدیدترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی باز هم فاصله استقلال و پرسپولیس افزایش یافت.

باشگاه استقلال با سهل‌انگاری باعث شد شکایتش از مدافع پرسپولیس پیگیری نشود.

شاگردان یحیی گل محمدی با 14 امتیاز به رده دوم جدول رسیدند.

چندی پیش اعلام شد که باران‌چشمه ازسوی وزیر ورزش پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس را دریافت کرده؛ این موضوع حالا با واکنش رسمی باران‌چشمه روبه‌رو ...

نظر خود را ثبت کنید