باشگاه پرسپولیس امروز رسما از کارگزار جدید تبلیغاتی خود رونمایی کرد.

قرن نو- گروه ورزشی: سرانجام بعد از وقفه‌ای طولانی کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شد. سید مجید صدری درباره جزئیات توافق باشگاه پرسپولیس با کارگزار جدید خود اظهار داشت: دست‌کم با  ۴-۳ شرکت مذاکره کرده و با یک شرکت نتیجه گیری کردیم. تِم قرارداد هم برای تمام شرکت‌ها یکسان بود و هر شرکتی با ما مذاکره کرد، مفاد قراردادمان برای آن یکی بود. رقم این قرارداد برای امسال در سه حوزه دیده شده است. ابتدا بحث سوشال مدیا، تبلیغ پیراهن و موارد اینچنینی باشگاه است که ۲۲۰ میلیارد رقم آن با کارگزار است. بحث دیگر درمورد تبلیغات محیطی است. با تصمیمی که روز گذشته گرفته شد و کمکی که سجادی، عزیزی خادم و بهاروند کردند، از همان روز اول هم نظر این دوستان روی این قصه مثبت بود. قرار شد از بازی بعدی کل تبلیغات محیطی در دیدارهای خانگی با خودمان باشد.

وی ادامه داد: برای این فصل در مورد تبلیغات محیطی قرارداد ۱۱۰ میلیاردی بستیم. تا اینجا رقم قرارداد ۳۳۰ میلیارد تومان است.  موضوع دیگری که آن را جدا کرده و در قرارداد آوردیم، بحث حق پخش زنده است. اگر بتوانیم با صدا و سیما کارها را انجام بدهیم و تعامل داشته باشیم و به این نتیجه برسیم که حق پخش در اختیار ما باشد، برای این موضوع هم قرارداد ۳۰۰ میلیاردی بستیم. البته هر شرکتی بخواهد با ما کار تجاری انجام بدهد، آمادگی‌اش را داریم. به جز تبلیغات محیطی و پحش زنده، قرارداد ما با کارگزار ۲۲۰ میلیارد تومان است.  نام کارگزار جدید باشگاه «ایده پویان ماژ» است.  

۱۲:۱۲ ,۱۴ آذر ۱۴۰۰

اخبار مرتبط


گفته می‌شود مهاجم سرخ‌ها قرار است بعد از بازی با ذوب آهن این بازیکن به کمیته انضباطی برود.

پرسپولیس در حالی به دنبال قهرمانی لیگ برتر است که یک محرومیت می‌تواند آن‌ها را از هدف دور کند.

سرخ‌ها به دنبال به خدمت گرفتن یک دفاع چپ برای فصل آینده هستند و گزینه مدّنظر یحیی هم برای پیوستن به پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است.

با تصمیم کمیته انضباطی ماشن سازی دوبازیکن این تیم به دلیل تخلفاتی که داشتند از جمع شاگردان اکبرپور کنار گذاشته شدند.

سرخ ها در صورت شکست پیکان و رسیدن به قهرمانی صاحب چند رکورد ویژه در لیگ برتر خواهند شد.

نظر خود را ثبت کنید