این روزها کسب درآمد شکل تازه‌ای به خود گرفته و از کار در کارخانه و در مزارع کشاورزی بیشتر به سمت فعالیت در اپلیکیشن‌های فضای مجازی تغییر جهت داده است. اینستاگرام ازجمله اپلیکیشن‌هایی است که توانسته نقش به‌سزایی در کسب درآمد کاربران خود ایجاد کند.

به گزارش گروه اقتصادی قرن نو، براساس آخرین برآوردها، اینستاگرام یک میلیارد کاربر فعال در دنیا دارد که 59 درصد آنها هیجده تا 29 سال، 33 درصد آنها سی تا 49 سال، هیجده درصد آنها پنجاه تا 64 سال و هشت درصد آنها بالای 65 سال سن دارند.

 آمریکا با 110 میلیون نفر بیشترین کاربر را در اینستاگرام دارد و پس از آن کشورهای برزیل، هند، اندونزی، ‌روسیه، ترکیه، ایران، ژاپن، بریتانیا، مکزیک و آلمان به‌ترتیب با داشتن 66، 64، 56، 35، 34، 24، 24، 22، بیست و هیجده میلیون کاربر ده کشور برتر این فهرست هستند.

بنا بر آخرین آمارها 25 میلیون کسب‌وکار در اینستاگرام وجود دارد؛ سه صنعت برتر فعال در این اپلیکیشن عبارتند از برندهای لوکس، لباس‌های ورزشی و برندهای زیبایی؛ این سه صنعت توانسته‌اند توجه به‌ترتیب 91، 84 و 83 درصد از کاربران اینستاگرام را به خود جلب کنند.

بنا بر آخرین برآوردها نشنال جغرافی با داشتن 146 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین برندها در این اپلیکیشن است و پس از آن به‌ترتیب نایک با 123 میلیون دنبال‌کننده، ان‌بی‌ای با 52. 7 میلیون دنبال‌کننده، شنل با 42. 3 میلیون دنبال‌کننده، زارا با 42 میلیون دنبال‌کننده، لوییزویتون با 40. 9 میلیون دنبال‌کننده، مرسدس بنز با سی میلیون دنبال‌کننده، بی‌ام دبلیو با 29. 2 میلیون دنبال‌کننده، لامبورگینی با 28. 7 میلیون دنبال‌کننده و آدیداس با 25. 9 میلیون دنبال‌کننده ده برند پرطرفدار در اینستاگرام هستند.

یکی از دلایل محبوبیت این اپلیکیشن در سراسر دنیا ساده بودن روند کسب درآمد در آن است؛ تبلیغات در اینستاگرام یکی از پردرآمدترین روش‌های کسب درآمد در این اپلیکیشن است. همان‌طور که دوئین جانسون، هنرپیشه آمریکایی با 205 میلیون نفر دنبال‌کننده برای هر پست تبلیغاتی در صفحه خود یک میلیون و 520 هزار دلار دریافت می‌کند. بنا بر آخرین آمارها ثروت وی 320 میلیون دلار تخمین زده شده است.

در جدول زیر رده‌بندی پردرآمدترین اینفلئونسرهای اینستاگرام آمده است:

پردرآمدترین آسیایی‌های اینستاگرام

در بین صد تن از پردرآمدترین بلاگرهای اینستاگرام تنها پنج تن از آنها آسیایی هستند و این قاره قبل از آفریقا کمترین تعداد کاربر را در این فهرست دارد.

ویرات کوهلی، بازیکن کریکت هندی با در دست داشتن جایگاه 26 این فهرست پردرآمدترین بلاگر آسیایی است که در ازای هر پست تبلیغاتی 296 هزار دلار دریافت می‌کند.

پس از وی پریانکا چوپرا یا پریانکا چوپرا جوناس، هنرپیشه هندی و چهره سرشناس بالیوود دومین کاربر پردرآمد آسیایی این فهرست است که در جایگاه 28‌ام این فهرست قرار گرفته است. وی در ازای هر پست تبلیغاتی در صفحه خود 289 هزار دلار دریافت می‌کند.

پس از پریانکا، دیکا آنگگاساپوترا مروانی، هنرپیشه اندونزیایی با قرار داشتن در جایگاه 49 این فهرست در جایگاه سوم پردرآمدترین آسیایی‌های اینستاگرام قرار گرفته است. وی در ازای هر پست تبلیغاتی در صفحه خود 83 هزار و پانصد دلار دریافت می‌کند.

پس از آنها داویکا هورن، معروف به مای داویکا، بازیگر و مدل تایلندی با دریافت شصت هزار و دویست دلار و آرایا هارگیت، بازیگر تایلندی با دریافت 34 هزار و دویست دلار به‌ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم پردرآمدترین آسیایی‌های اینستاگرام قرار گرفته‌اند.

5965

۱۳:۴۱ ,۲۰ تیر ۱۴۰۰

اخبار مرتبط


«مارک زاکربرگ» مدیر اجرایی فیسبوک اعلام کرد که حساب‌های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در این شبکه اجتماعی و ایسنستاگرام به مدت نامحدود ...

صفحه ای که در اینستاگرام به نام احمدی نژاد وجود دارد، با شوخی ها و طعنه های مکرر مخاطبان او مواجه می شود اما کامنتهایی که محتوای اعتراض و شوخی ...

دروازه‌بان کروات پرسپولیس هم در مسیر جدایی از این تیم قرار گرفته است و شرایط به سمت پایان همکاری طرفین پیش می‌رود.

اینستاگرام پس از تایید فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند حساب‌های اینستاگرامی این دو بازیکن را برای همیشه بدون ...

طبق برآوردهای صورت‌گرفته آمازون یکی از پردرآمدترین شرکت‌ها در دنیا است که دقیقه‌ای 18 میلیارد و 756 میلیون تومان پول در می‌آورد.

نظر خود را ثبت کنید

ویدیو

عکس

اینفوگرافی