توئیتر برای مقابله با انتشار اخبار جعلی روی این پلتفرم شبکه اجتماعی همکاری مشترکی را با رویترز و AP آغاز کرد.

به گزارش گروه فناوری اطلاعات قرن نو، توئیتر همانند سایر شبکه‌های اجتماعی تحت فشار زیادی برای حذف اطلاعات و اخبار غلط یا اشتباه از روی سایت خود قرار دارد.

از همین رو، در اوایل سال جاری توئیتر برنامه‌ای با نام Birdwatch را راه‌اندازی کرد و از کاربرانش خواست تا در شناسایی و تشخیص توئیت‌های اشتباه به این کمپانی کمک کنند.

توئیتر همچنین گفته است برای انتشار اطلاعات صحیح در سراسر پتلفرم این شبکه اجتماعی از طریق برچسب زدن به توئیت‌ها درباره یک رویداد خاص با رسانه‌های خبری همکاری خواهد کرد.

سخنگوی توئیتر گفته است: برای نخستین بار است که توئیتر به صورت رسمی با سازمان‌های خبری برای ارتقای صحت اطلاعات منتتشر شده در سایت خود همکاری می‌کند و توئیتر به صورت جداگانه با هر دو رسانه AP و توئیتر همکاری خواهد کرد و رسانه‌ها هیچ تعاملی با یکدیگر نخواهند داشت.

۱۳:۳۱ ,۱۲ مرداد ۱۴۰۰

اخبار مرتبط


وزیر فناوری هند اعلام کرده است غول‌های رسانه‌های اجتماعی آمریکایی که در این کشور فعالیت می‌کنند، ملزم هستند از قوانین هند تبعیت کنند.

توئیتر سرگرم بررسی راه‌های جدیدی برای فراهم کردن امکان اشتراک‌گذاری توئیت با گروه‌های خاص برای کاربرانش است.

صادق زیباکلام در اینستاگرام نوشت: من نمی‌دانم چرا جناب خطیب‌زاده، سخنگوی محترم‌ وزارت خارجه این‌قدر با غربی‌ها رودربایستی دارند.

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از زیرمجموعه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با ارسال پیامکی به ناشران دیجیتال و متقاضیان دریافت جواز ...

نظر خود را ثبت کنید